lunes, 5 de mayo de 2008

MENOS CASI SIEMPRE ES MÁS

3 comentarios:

PER L'ESQUERRA I PEL PAÍS dijo...

Veus, ací ja no veig clara la relació entre la foto i el títol... malgrat que conec el famòs "anell de Moebius".
Potser MENYS és igual a MÉS hagués estat per a mi, més correcte. L'anell que comença mostrant una cara continua per l'altra demostrant que només hi ha... UNA. Realment increíble! Quan vaig descobrir aquest "ingeni", en la meva infantesa, vaig al.lucinar; continua passant-me.
I imagine que em passa perquè trenca amb la "meva" lògica que intenta -al més pur estil occidental- comprendre-ho tot, entendre-ho tot, buscar sempre resposta a tot, quan potser la única cosa que hauria de fer és seguir cap endavant i poc més....
En fi, com sempre, una abraçada.
Vicent

paula dijo...

Nuevamente coincido con Vicent y me alegro de haber aprendido algo nuevo,interesante lo del anillo...gracias,le he pedido la mano a google je,je.
Respecto a la contradictoria expresión,mi experiencia corrabora...menos expectativas,más encantadoras sorpresas te da la vida.
Un abrazo,por lo menos.

esperanza dijo...

¿Más que qué, menos que qué?. Ni más ni menos; depende (son relativos)
Cuando cuantificamos hacemos referencia a un patrón, a algo que ya es.
He aprendido recientemente que cada experiencia es única. Y vale la reflexión, pero el hombre es el único animal...

P.D. A mí me recordaba la goma de un fonendoscopio, ya ves. Estoy segura que Moebius era tío...ay, señorrrr!!!